לוגו – אחד המרכיבים החשובים במיתוג העסק

כל עסק אשר מכבד את עצמו זקוק ללוגו אשר יהיה המראה המייצג שלו. תחום המיתוג העסקי הוא תחום מורכב ומעניין ובפועל הוא יוצר בצורה גרפית את מה שהעסק מנסה לומר. המטרה של כל עסק ביצירת לוגו ונראות מיתוגית היא לגרום ללקוחות וללקוחות הפוטנציאלים להסתכל עליו ולזהות אותו עם העסק. כלומר, כל עסק רוצה שיזהו אותו גם מבלי שהוא יצטרך להסביר מיהו או מהי הפעילות שלו. עסק אשר מצליח לבצע את המשימה הזו דרך המיתוג שלו יכול להיות עסק שאנשים יזכרו לזמן רב. את יצירת הלוגו יבצע לרוב גרפיקאי ועל מנת לבחור את הגרפיקאי המתאים למשימה כדאי לשים לב לפרמטרים הבאים:

  • ניסיון
  • תיק עבודות
  • חיבור אישי

ניסיון ביצירת לוגו

גרפיקאי אשר עומד ליצור את הלוגו של העסק צריך להיות בעל ניסיון לא רק בעולם הגרפיקה אלא גם בעל ניסיון ביצירת תדמית ומיתוג לחברות. הניסיון של הגרפיקאי יבוא לידי בתיק העבודות אותו יש לבחון כשכל מקרה לגופו ועסקים אשר רוצים לבחון האם הגרפיקאי מתאים להם או לא ליצירת המיתוג יוכלו לשוחח עם לקוחות קודמים של הגרפיקאי ולברר האם היו מרוצים מתהליך העבודה ומהתוצאה וחשוב לא פחות, האם הייתה הקשבה לצרכי העסק לאורך התהליך או האם הגרפיקאי בעיקר משך את המיתוג לכיוון שמרגש אותו מבלי לבחון את קהל היעד והעסק עצמו.

בחינת תיק העבודות

להסתכל על תיק עבודות של גרפיקאי יכולה להיות משימה נחמדה למדי, אך חשוב לדעת מה יש לבחון כשמסתכלים על תיק העבודות. תיק העבודות צריך להרשים את המסתכלים עליו והוא צריך לשדר את מה שהעסק עצמו מחפש בלוגו. מומלץ מאד לבחון כל לוגו ולבדוק האם קל לזכור אותו או לא. לאחר מכן מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של החברה לה שייך הלוגו ולבדוק האם הוא תואם את הנראות הכללית של העסק או לא (ישנם מקרים בהם הלוגו יפה מאד אך אין לו כל קשר לעסק ואז הוא אינו משדר את מה שהעסק בא להציע).

חיבור אישי

יצירת לוגו זו יצירה ולשם כך נדרש הליך עבודה עם הגרפיקאי. העסק אשר בוחר לעצמו גרפיקאי חייב להרגיש איתו בנוחות ונעימות כיוון שתפקידו של הגרפיקאי הוא להעביר את המסר של העסק וכדי לעשות זאת הוא חייב להבין מיהו העסק, מיהו הקהל שלו ומה העסק רוצה לשדר. הגרפיקאי יבין זאת רק אם תהיה בינו לבין העסק תקשורת טובה.

 

Related posts

סוגים שונים של לוחות שנה

סוגים שונים של לוחות שנה

לוחות השנה כבר מזמן אינם משמשים אותנו רק כדי לשים תזכורות של אירועים שונים בחיינו. לוחות שנה הם כלי שיווקי ופרסומי שכנראה לא יחלוף מן העולם אף פעם. אם תעצרו שנייה ותחשבו על האסטרטגיה השיווקית בהדפסת לוגו של חברה על גבי לוח שנה תגלו שזו אסטרטגיה גאונית. לוחות שנה נמצאים בכל משרד ואפילו בכל בית...

הרכבת ארון – פנו לאיש מקצוע

הרכבת ארון – פנו לאיש מקצוע

יש לכם ארון חדש שאתם רוצים להרכיב בביתכם? אתם יכולים פשוט לפנות אל מומחה בהרכבת ארונות. איש מקצוע בתחום הזה יוכל להרכיב לכם את הארון בתוך זמן קצר ולדאוג לכך שתוכלו לעשות את העבודה שלכם ללא שום בעיה. כך שאין שום ספק שזה משהו שיהיה כדאי לכם להביא בחשבון. תתחילו לבדוק את האופציות השונות להזמנה...

פרגולות אלומיניום – לדעת לבחור בטוב ביותר

פרגולות אלומיניום – לדעת לבחור בטוב ביותר

כמו בכל מוצר שתפגשו בשוק רווי האפשרויות של ימינו, גם בפרגולות המבחר עלול לסחרר ולבלבל. בואו נעשה מעט סדר באפשרויות העומדות לפניכם, ואפילו נקצר לכם את התהליך, כי כשאתם מבקשים לבחור את הפרגולה המתאימה ביותר, במרבית המקרים פרגולות אלומיניום הן התשובה הנכונה. הסיבה העיקרית אך לא העיקרית היא...