מאמרים – מי צריך אותם והיכן

עולם האינטרנט הולך ומפתח ואנו רואים שינויים מרחיקי לכת שמשפיעים גם על תרבות הצריכה שלנו כבני אדם. כל אחד ואחת מאיתנו מוצא כי האינטרנט נגיש לו ומכל מקום ולרוב לפני שאנו רוכשים לעצמנו מוצר או שירות אנו נחשפים לתוכן אשר משכנע אותנו שאכן כן זהו השירות או המוצר שאנו צריכים. התוכן הוא למעשה מאמרים אשר אותם כותב העסק או כותב מאמרים מקצועי. היום נהוג לומר כי "התוכן הוא המלך" ויש לו כמה תפקידים חשובים מאד בעולם האינטרנט:

  • על התוכן לקדם את האתר ולהביא אליו גולשים.
  • על התוכן לשכנע את הגולשים להישאר באתר ולהתעניין בנושא המדובר.
  • על התוכן להניע לפעולה ולגרום לקורא לרצות לרכוש מוצר או שירות לאחר שקרא אותו.

בחירת כותב מאמרים

כל עסק או אתר אשר מעוניין להביא אליו גולשים ולקוחות חדשים צריך להשתמש בעולם התוכן על מנת לצלוח את המשימה. כל בעל עסק יכול לכתוב בעצמו את המאמרים שלו והוא יכול לקחת מומחה אשר יבצע את הכתיבה בעצמו. הבחירה בכותב המאמרים תתבצע על פי בחינת הכתיבה שלו בעבר (כל כותב צריך להיות בעל תיק עבודות מרשים) ועל פי סוג העבודה הנדרשת. חשוב להבין כי כותבים אשר מתמחים בכתיבת מאמרים לא תמיד מתאימים גם לכתיבת קופירייטינג כמו כתיבת ברושורים, בחירת סלוגן או כתיבת דפים מרכזיים באתר. עם זאת, הכתיבה של המאמרים צריכה להיות איכותית, מעניינת ומושכת.

התחלת העבודה מול הכותב

התחלת העבודה מול כותב התוכן דורשת הבנה של העסק עצמו. כלומר, על אף שהכותב עבודתו היא לכתוב המילים, יש לו יכולות לשנות את העסק מן הקצה אל הקצה. הכותב חייב להבין מיהו העסק, מיהם הלקוחות של העסק, מה העסק מוכר ועוד על מנת להפוך כל מאמר למתאים עבור העסק ועבור המתעניינים בעסק. כלומר, יש לכותב אפשרות לעניין את הגולש באינטרנט גם מבלי שזה יפגוש את בעל העסק והתוכן יכול להיות גורם מכריע בין הישארותו של הגולש באתר לבין מעבר שלו הלאה לעסק הבא. כתיבה קולחת, מעניינת ועניינית יכולה להיות שווה זהב עבור בעל העסק והיא יכולה להיות ההשקעה הטובה ביותר של העסק מבחינת התפיסה השיווקית שלו.

 

Related posts

עיצוב הבית מתחיל ברצפה

עיצוב הבית מתחיל ברצפה

מראה חיצוני הוא מכלול מורכב ביותר שכולל מספר רבדים – והדבר נכון לגבי מראהו של כל אובייקט – חפצים, מקומות ואפילו אנשים. לדוגמא, אנשים תמיד מקדישים תשומת לב מיוחדת לנעליים שלהם. באותה המידה ניתן לומר שהרצפה בחדר או בבית מהווה את השלב הראשון בעיצוב יפה ואסתטי במיוחד. בעוד שאת שאר המרכיבים של החדר...

איך בוחרים בית דפוס?

איך בוחרים בית דפוס?

בפריסה הרחבה שיש לבתי דפוס בארץ תוכלו למצוא בתי דפוס שמתמחים בשירותים ומוצרים שונים, ולכן הבחירה ביניהם קשה. יש בתי דפוס שאומרים שהם מתמחים בכל תחום ויש כאלה שמעדיפים להתרכז רק במוצרים ובשירותים מסוימים. הבחירה ביניהם יכולה להיעשות בתבונה על ידי הפרמטרים הבאים, ובכך להקל עליכם להזמין מכם מוצרים...

שירותי דפוס למיתוג העסק

שירותי דפוס למיתוג העסק

נושא השיווק של כל עסק הוא קריטי להצלחתו. עולם השיווק מלא תיאוריות ופרקטיקות שכל מטרתן להפוך השקעה לרווח על ידי הגעה לקהל יעד רלוונטי ואיכותי. חשיפה, חיפוש, דיגיטל, פרינט, פרסומות, מודעות, לידים וכו'. כל אלה רק חלק מאינספור מונחים ומושגים בתחום. עם זאת, נדמה כי אין עוררין על שתי טקטיקות השיווק...