מאמרים – מי צריך אותם והיכן

עולם האינטרנט הולך ומפתח ואנו רואים שינויים מרחיקי לכת שמשפיעים גם על תרבות הצריכה שלנו כבני אדם. כל אחד ואחת מאיתנו מוצא כי האינטרנט נגיש לו ומכל מקום ולרוב לפני שאנו רוכשים לעצמנו מוצר או שירות אנו נחשפים לתוכן אשר משכנע אותנו שאכן כן זהו השירות או המוצר שאנו צריכים. התוכן הוא למעשה מאמרים אשר אותם כותב העסק או כותב מאמרים מקצועי. היום נהוג לומר כי "התוכן הוא המלך" ויש לו כמה תפקידים חשובים מאד בעולם האינטרנט:

  • על התוכן לקדם את האתר ולהביא אליו גולשים.
  • על התוכן לשכנע את הגולשים להישאר באתר ולהתעניין בנושא המדובר.
  • על התוכן להניע לפעולה ולגרום לקורא לרצות לרכוש מוצר או שירות לאחר שקרא אותו.

בחירת כותב מאמרים

כל עסק או אתר אשר מעוניין להביא אליו גולשים ולקוחות חדשים צריך להשתמש בעולם התוכן על מנת לצלוח את המשימה. כל בעל עסק יכול לכתוב בעצמו את המאמרים שלו והוא יכול לקחת מומחה אשר יבצע את הכתיבה בעצמו. הבחירה בכותב המאמרים תתבצע על פי בחינת הכתיבה שלו בעבר (כל כותב צריך להיות בעל תיק עבודות מרשים) ועל פי סוג העבודה הנדרשת. חשוב להבין כי כותבים אשר מתמחים בכתיבת מאמרים לא תמיד מתאימים גם לכתיבת קופירייטינג כמו כתיבת ברושורים, בחירת סלוגן או כתיבת דפים מרכזיים באתר. עם זאת, הכתיבה של המאמרים צריכה להיות איכותית, מעניינת ומושכת.

התחלת העבודה מול הכותב

התחלת העבודה מול כותב התוכן דורשת הבנה של העסק עצמו. כלומר, על אף שהכותב עבודתו היא לכתוב המילים, יש לו יכולות לשנות את העסק מן הקצה אל הקצה. הכותב חייב להבין מיהו העסק, מיהם הלקוחות של העסק, מה העסק מוכר ועוד על מנת להפוך כל מאמר למתאים עבור העסק ועבור המתעניינים בעסק. כלומר, יש לכותב אפשרות לעניין את הגולש באינטרנט גם מבלי שזה יפגוש את בעל העסק והתוכן יכול להיות גורם מכריע בין הישארותו של הגולש באתר לבין מעבר שלו הלאה לעסק הבא. כתיבה קולחת, מעניינת ועניינית יכולה להיות שווה זהב עבור בעל העסק והיא יכולה להיות ההשקעה הטובה ביותר של העסק מבחינת התפיסה השיווקית שלו.

 

Related posts

עיצוב תעשייתי

עיצוב תעשייתי

  כל מוצר שניצב על המדף התחיל את דרכו כרעיון תיאורטי. הרעיון הזה קרם עור וגידים ויצא לתהליך ממושך בן מספר שלבים שנועד להוציא את הרעיון אל הפועל ולהביא אותו לשלבים מעשיים. אחד השלבים המשמעותיים עבור כל מוצר בתהליכי הייצור הוא שלב העיצוב התעשייתי. שלב זה משפיע בצורה ישירה על המוצר ועל...

אי למטבח מעוצב מעץ – המדריך השלם

אי למטבח מעוצב מעץ – המדריך השלם

המטבח הוא הממלכה שלנו בבית, ובממלכה הזו כל הקסם מתרחש. אבל קסם כמו קסם חייב להתרחש במקום שמתאים לכך, ולכן רבים כיום שואפים לעצב את ביתם ועל אחת כמה וכמה את המטבח בביתם, בייחודיות. אי למטבח מעוצב מעץ הפך לפופולארי במיוחד בשנים האחרונות ולא בכדי. אי מעץ למטבח הינו בתוספת המאזנת בין אסתטיות ויופי...

קורסים ולימודי עיצוב אופנה מתקדמים

קורסים ולימודי עיצוב אופנה מתקדמים

יש אנשים שהסטייל זורם להם בדם והאופנה היא חלק בלתי נפרד מחייהם. ארון הבגדים מלא בכל טוב מהטרנדים האחרונים, ורעיונות חדשים צפים בראשם. עבור אלו, לימודי אופנה הם רק עניין מתבקש. ישנן אפשרויות רבות של קורסים ולימודי עיצוב אופנה מתקדמים וכל אדם המתעניין בכך, ואפילו כזה שרק מעוניין ליצור – יוכל למצוא...