חדרי ילדים מעוצבים – איך מוצאים מעצב מקצועי?

אנחנו כהורים, מעוניינים להעניק לילדינו את הטוב ביותר. אנחנו רוצים לראות אותם מאושרים ומרוצים, ואף לתת להם את ההזדמנות לבחור בעצמם ולקבל החלטות. חדרי ילדים מעוצבים הם פרויקט מהנה במיוחד הן עבור ההורים והן עבור הילדים שזוכים לתת את דעתם בנוגע לקווים מסוימים בעיצוב החדר שלהם, ומתנסים בתהליך קבלת החלטות.

חדרי ילדים מעוצבים – איך מתחילים?

  • בדקו את תיק העבודות של המעצב לחדר הילדים – ישנם אתגרים המאגדים מעצבי פנים והמלצות עליהם, כולל פורטפוליו ופרויקטים קודמים. כך, תוכלו ללמוד בעצמכם על תהליך העבודה ולהתוודע לטעם העיצובי של המעצב או המעצבת, ולהחליט האם הוא מתאים לכם.
  • סגנון העבודה של המעצב – אם הרושם הראשוני שקיבלתם הוא חיובי, מומלץ להתקדם לפגישה ראשונית או לכל הפחות שיחת היכרות ביניכם ובין המעצב. תוכל לקבל כך מושג טוב יותר על המעצב ואף לבחון את הכימיה הכללית ביניכם. האם הוא קשוב לכם? מבין את הצרכים שלכם? האם הוא אקטיבי ומציע פתרונות יעילים תוך כדי שיחה או שמא הוא פסיבי ומניח לכם ללכת לאיבוד בין כל הדרישות והרצונות שלכם מהעיצוב החדש?
  • אין חכמים כבעלי ניסיון – חדרי ילדים מעוצבים לא מתחילים ונגמרים ברצון טוב. עליכם להיעזר בשירותיו של מעצב מקצועי וכדי למצוא את האדם הנכון ביותר, מומלץ לפנות למכרים שכבר התנסו בתהליך ויוכלו להמליץ לכם. בנוסף, אל תתעצלו לבצע חיפוש קצר ברחבי הרשת. מנועי החיפוש יעלו בפניכם שורה ארוכה של מעצבים מומלצים מהם תוכלו לבחור את זה שייקח על עצמו את הפרויקט.

ושיהיה לכם עיצוב מהנה!

אין ספק שתהליך עיצוב ושדרוג החלל מלווה בהנאה רבה והתרגשות. אך כדי למנוע טעויות שעלולות לגרור הוצאות נוספות בעתיד, מומלץ להיעזר במעצב מקצועי על מנת לעבור את התהליך בשלום ובהצלחה. אנו מזמינות אתכם ליצור עמנו קשר וביחד אתכם, בשיתוף פעולה מלא, ניצור עבור הנסיכים והנסיכות הקטנים שלכם את חדר החלומות שלהם, עם כל האלמנטים האהובים עליהם.