טיפים לעיצוב בריכות שחייה

אם אתם מתכננים לבנות בריכת שחייה פרטית בשטח הפרטי שלכם, כדאי שתקראו את המאמר שלפניכם. כאן תוכלו למצוא מספר טיפים חשובים לעיצוב הבריכה, בצורה כזאת שתאפשר לכם ליהנות ממנה ככל שרק אפשר.

ואלה הם:

  • צורת הבריכה – אמנם רוב הבריכות מעוצבות בצורת מלבן, אבל בהחלט אפשר להזמין בריכה בעיצוב קצת אחר. תוכלו לבחור בריכות בצורת עיגול, אליפסה או בצורה לא מוגדרת אחרת, בהתאם לצורת השטח שעומד לרשותכם. את הצורות תוכלו בדרך כלל לראות בקטלוג החברה, וגם נציגיה יוכלו לייעץ לכם לגבי הצורה העדיפה.
  • מורמת או שקועה – אחת ההחלטות שתצטרכו לקבל לפני ההתחלה בעבודה של בניית בריכות שחייה, היא האם הבריכה תהיה מורמת מעל פני האדמה, או שקועה באדמה. לני שתחליטו רק נציין, כי קשה יותר למצוא ריצוף בריכה שיתאים לקירות שעשויים מאבני שיש מסותתות. אם תבחרו באפשרות של בריכה שקועה באדמה, יהיה לכם קל יותר למצוא ריצוף שישתלב עם הדפנות.
  • תאורת הפנים של הבריכה – בעבר לא היו הרבה ברירות, כי ניתן היה לשלב בבריכה רק תאורה לבנה או צהובה, הרי שהיום, בזכות המצאתן של נורות הלד, אפשר לשלב בכל בריכה גם תאורה בשלל צבעים – על פי הבחירה האישית שלכם. חשוב מאוד להקפיד על כך שהנורות יתאימו להתקנה בבריכה, ואם תבחרו נכון – תיהנו מאור יפהפה שנשאר לאורך זמן.
  • מעקות הבריכה – אמנם, אין חוק שמחייב התקנה של מעקות מסביב לבריכה, אולם אם תרצו לשדרג את רמת המיגון והבטיחות, תצטרכו כאלה, כמובן. יש הרבה מאוד אפשרויות לגדר את הבריכה, כשהנפוצות בהן הן גדר זכוכית, גדר מתכת (נירוסטה) וגדר עץ. יש גדרות המשלבות נירוסטה וזכוכית או זכוכית ועץ, ואפשר לבחור כל שילוב שמתאים לעיצוב הכללי של הגינה שלכם (בגינה שמותקן בה דק, יתאים, כמובן, מעקה מעץ, וכד').
  • כיסויים לבריכה – על מנת שהמים לא יתאדו ועל מנת שלא ייכנס לכלוך לבריכה, חשוב מאוד לרכוש גם כיסוי שמתאים לעיצוב הכללי. יש הרבה מאוד סוגים ועיצובים של כיסויים, כולל כיסוי העשוי דקים, שמתאים מאוד לשימוש בבריכה שמותקנת על גבי דק.

לסיכום – כל הטיפים האלה הם טיפים מצוינים לעיצוב בריכות שחייה, כך שאם אתם מתכננים בניית בריכת שחייה בקרוב – הדפיסו את הרשימה, שמרו אותה, והיעזרו בה כשתצטרכו. עיצוב הבריכה לפי טיפים אלה יסייע לכם להשיג בריכה מעוצבת נפלאה, אשר לבטח תספק לכם שעות רבות של הנאה.

אם תעבדו עם חברה המתמחה בבניית בריכות שחייה, אשר אתם אוהבים את הסטנדרטים לפיהם היא עובדת ואת התוצרים המוגמרים – סביר מאוד להניח שבסיום העבודה תהיו מרוצים. הקפידו לבחור חברה שיש עליה המלצות, ואם אפשר – גשו לראות את הבריכות. אחרי הכול – אין כמו מראה עיניים, ואם תראו איכות, תדעו שתוכלו לסמוך על החברה בלי לחשוב פעמיים. נסיים באיחולים ליופי של בריכה, ושיהיה לכם הרבה בהצלחה!