איך לבחור בחוכמה מעצבי פנים מומלצים?

כולנו רוצים ליהנות מבית שיהיה גם אסתטי וגם פרקטי וגם ייחודי וגם לא ידרוש מאיתנו הוצאה כספית גבוהה מדי. דרך אחת לעשות זאת – בין אם מדובר בבית חדש שמתכננים אותו ומעצבים את הפנים שלו בפעם הראשונה, ובין אם מדובר בדירה קיימת שרוצים לעצב מחדש (עם שיפוץ או בלעדיו) – היא בכוחות עצמכם. האינטרנט מלא וגדוש באתרים בתחום עיצוב הפנים וניתן לקבל אינספור רעיונות והשראה, ולהפוך את מרחב המגורים שלכם לשלכם באמת, מכל הבחינות. אבל דרך טובה הרבה יותר היא לשכור את שירותיהם של מעצבי פנים מומלצים. אמנם לשם כך תידרשו להיפרד מסכום כסף כזה או אחר, אבל ראשית כל, כלל לא בטוח שבשורה התחתונה התהליך יהיה יקר יותר (שכן מעצב/ת פנים מוכשר/ת יכול/ה לחסוך לכם הרבה כסף, הן בזכות הימנעות מטעויות נפוצות והן בזכות קשרים עם ספקים איכותיים וזולים), ושנית, התוצאה הסופית תהיה מרהיבת עין ונוחה הרבה יותר, שכן אין תחליף לידע המקצועי של אותם מעצבים מומלצים ובפרט אין תחליף ליכולת שלהם לאתר ולהתאים את הפתרונות המיטביים עבורכם ועבור הבית הספציפי שלכם.

איך לאתר מעצבי פנים מומלצים באמת?

סביר להניח שדרך חברים או מכרים, וכן דרך רשתות חברתיות, תוכלו להגיע ללא מעט מעצבי פנים מומלצים, שהרי בימינו קיים מבחר רחב של אנשי מקצוע מומלצים בתחום עיצוב הפנים שהפך אחד המבוקשים ביותר.

על מנת להגיע לאיש או אשת המקצוע המתאימים לכם ביותר כדאי ראשית כל לבקש מכל אחד תיק עבודות. בשלב שני כדאי לא להסתפק בתמונות, מרשימות ככל שיהיו, אלא לבקש גם ממליצים בשר ודם – כדי שתוכלו לדעת ממקור ראשון ומהימן עד כמה המעצב או המעצבת היו קשובים לרחשי ליבם של הלקוחות, עד כמה העיצוב אכן פרקטי (דבר שקשה לראותו בתמונות אבל הוא מהווה מרכיב חשוב לא פחות באיכות העבודה) והאם אותם מעצבי פנים מומלצים אכן עמדו בכל ההתחייבויות שלהם.

בנוסף מומלץ בחום לערוך חוזה כתוב ומפורט, כולל לוחות זמנים ועלויות, כדי שלא תהיינה הפתעות לא נעימות תוך כדי התהליך ועל מנת לתאם ציפיות. בנוסף, לפני שמתחילים תהליך של עיצוב פנים, מומלץ להצטייד בסבלנות רבה ולזכור שמפירות ההשקעה תוכלו ליהנות לאורך שנים רבות רבות כך שהיא בהחלט כדאית.