מה זה עיצוב גרפי?

כאשר מדברים על עיצוב גרפי, מדברים למעשה על שימוש בגורם שיש לו יתרון להעביר מסרים באמצעות כלים ויזואליים. הרעיון המרכזי הוא לייצר אפשרות בה יוכל הצופה או הצרכן להרגיש כאילו הדברים מתרחשים ממש בסמוך לו- כאמור לעורר רגש או חוויה של רכישה. ישנם מצבים בהם אנו יכולים להרגיש את תזוזת האלמנטים הוויזואליים ויש שפחות. אורח החיים והקדמה מביאים עימם אפשריות של מסרים ויזואליים באופן שוטף וזה מה שהופך את אותו עיצוב לבעל שם.

איך זה עובד? עיצוב גרפי

על מי זה פועל ואיפה זה פוגש את הלקוח שלכם? עיצוב עם אלמנטים אחרים, מתגלה על גבי המרקע, בחדשות, ברדיו ואפילו על אריזות מזון או שקיות. גם שלטי החוצות והאוטובוסים לא פוסחים על המסר המועבר באמצעות צבעים או מלל ברור. הרעיון הוא להעביר ישירות לצרכן או ללקוח הפוטנציאלי את האלמנטים שהם למעשה עיצוב גרפי בעצמו. גם עניין הצבעים, גודל הכיתוב וצורתו, הינם דברים שעליהם ראוי לדבר.  

עיצוב גרפי באמצעות צבע ופונט

עיצוב גרפי משתמש לא פעם באלמנטים של צבע. יש כל מיני צבעים והרעיון הוא לעורר רגשות כאלה ואחרים אצל הצרכנים שלכם. מכאן, אנשי מקצוע לא פעם משתמשים בצבעים על מנת "לחזק" את העיצוב ולהעביר את המסרים בצורה ברורה לאנשים הנכונים. אנשי גרפיקה יוצרים למעשה את ההתאמה בין הצבע לבין השירות או המוצר אותו הם רוצים לקדם. לכל צבע יש את ההגדרה שלו וכך למעשה מותאמים הצבעים ומשלימים את העיצוב הנכון. לצד הצבע, בא גם מיקום צורת המלל. קוראים לזה גודל הכיתוב של הטקסט. לצד חשיבותו של הטקסט, גם צורתו חשובה אף לא פחות. יש לא מעט סגנונות של כתיבה המותאמים לאותו צבע האמור להעביר ביטחון, רוגע או כל רגש אחר.

בסיכום דבר, עיצוב לוגו מתייחס לאלמנטים של גודל הכיתוב, צורת הכיתוב ואף הצבעים שהם חלק  בלתי נפרד מהעברת המסר השיווקי. את שינוי מראה האתר מתאימים לתקופה, ליעד וכמובן לבית העסק כך שהוא יוכל להעביר בדיוק את המסר הנדרש.