תכנון ועיצוב מטבחים כפריים

מטבחים כפריים הם מטבחים שנשארים תמיד באופנה. מדובר במטבחים שמשרים אווירה מיוחדת במינה על הבית כולו – אווירה של רוגע ושל זמן שכמו עומד מלכת. אז מה יש בהם, במטבחים הכפריים, ואיך מתכננים מטבחים כאלה? את כל התשובות תמצאו במאמר שלפניכם.

מהו מטבח כפרי?

מטבח כפרי הוא מטבח אשר ניתן לאפיין בשלושה מאפיינים עיקריים:

  • צבע – הצבע השולט במטבחים כפריים הוא הצבע הלבן, אשר מתחבר מאוד עם הסגנון הכפרי. על מנת לשוות למטבח מראה אותנטי הגימורים שלו מעוגלים יותר, וכדי להשלים את התמונה – משלבים בו הרבה פעמים וילונות בד קלילים עם עיטורים מינימליסטיים.
  • סוג העץ – מטבחים כפריים עשויים בדרך כלל מעץ מלא אשר משתלב בצורה הטובה ביותר עם המראה הפרובינציאלי ומוסיף למטבח אווירה מיוחדת של חמימות.
  • אווירה שאין בשום מטבח אחר – השילוב הזה בין הצבע הלבן והחמימות אשר טבועה בעץ המלא, יוצרת מטבח שיש בו אווירה מיוחדת במינה. לכן, אם תמיד חלמתם על מטבח שנעים לשהות בו, כזה שהקסם שלו מורגש גם בחללים אחרים בבית, אין בכלל ספק שמטבח כפרי הוא התשובה המושלמת עבורכם.

ואל דאגה – היום ניתן למצוא גם חברות שמתמחות בתכנון מטבחים כפריים מודרניים, שנראים כמו המטבחים של פעם, אבל שכוללים את כל מה שמטבח מודרני צריך.

תכנון מטבחים כפריים

עיצוב מטבחים כפריים כדאי שיתבצע על ידי נגרייה או חברה לייצור מטבחים אשר מתמחה בייצור מטבחים מסוג זה. אחרי הכל, מדובר בסגנון ייחודי שצריך לדעת בדיוק איך לאפיין ולתכנן, ורק מי שיש לו ניסיון בתחום יכול לעשות את זה כמו שצריך.

כשאתם מתכוונים לבחור חברה אשר תייצר עבורכם מטבח כפרי, חשוב מאוד שהתכנון יתבצע מראש, ובהתאמה מדויקת לחלל המטבח בביתכם. רק כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מטבח שמתאים במידותיו למידות החלל הייעודי בביתכם, ושמתאים במראהו להעדפות האישיות שלכם.

כמו כן, חשוב מאוד לוודא כי החברה המייצרת מקפידה על ייצור מטבחים בסטנדרטים גבוהים, לרבות עמידה בתקני בטיחות ואיכות וייצור גמורים לא פחות ממושלמים.

תכנון ועיצוב מטבחים כפריים אשר מתבצע על פי כל הפרמטרים האלה ועונה על כל המאפיינים שלעיל, הוא תכנון מטבחים מוצלח אשר יבטיח שתוכלו ליהנות מהמטבח החדש שלכם. מטבחיםמעוצביםועיצובמטבחים – Tav-Kitchens מזמינים אתכם לקבלת מידע נוסף אודות עיצוב מטבחים כפריים. צרו קשרבטלפון מספר:08-9164607 או שלחו לנו מייל לכתובת: tav.kitchens@gmail.com ונשמח לעמוד לשירותכם.